KERKELIJK BUREAU

U kunt hier terecht voor alle algemene informatie maar u kunt hier ook met alle andere vragen terecht om doorverwezen te worden naar de juiste mensen.
Ook het beheer van de ledenadministratie wordt hier gedaan. Wijzigingen kunt u het beste doorgeven via e-mail.
Mocht u een ruimte willen reserveren in de Bethlehemkerk of daar vragen over hebben, neemt u ook dan gerust contact op.
Het kerkelijkbureau is op dinsdagochtend en donderdagochten van 9:00 tot 12:00 telefonisch bereikbaar ( 0492-539470) maar kan natuurlijk altijd per e-mail bereikt worden. Tijdens de openingstijden kunt u ook langskomen op het kerkelijk bureau in de Bethlehemkerk in Helmond (Sperwerstraat 2, 5702PJ) maar dan bij de ingang om de hoek in de Valkstraat.