Predikant Asten-Someren

ds. Bernadette van Litsenburg
E-mail: predikant.astensomeren@pghas.nl

Wie zijn wij?

Wij zijn een open, protestantse gemeenschap met de Schriften en tradities als onze bronnen, die midden in de samenleving staat. Waar is dat aan te merken?
  • De diakonie maakt zich hard voor de voedselbank
  • Iedere zondag wordt de kerkdienst uitgezonden via kerkomroep.
  • Een keer per jaar hebben we ‘de preek van de leek’. Dat betekent dat iemand uit de samenleving een maatschappelijk relevante preek houdt tijdens de kerkdienst.
  • We zijn in een katholieke omgeving en hebben warme banden met de katholieke gemeenschap.
  • Ons gebouw staat open voor een brede groep belangstellenden, die in onze kerk regelmatig ruimtes huren.
  • We zijn een hechte gemeenschap, waarin mensen actief naar elkaar omkijken

Kerk in Someren

De Protestantse kerk in Someren is te vinden op het Speelheuvelplein 6, 5711 AR.
Iedere zondag om 10.00 uur is er een kerkdienst.

De liturgie wordt gebeamerd en de dienst wordt opgenomen zodat u online kunt meekijken of op een later op een later tijdstip terug kunt kijken.

Contact

Voor informatie, aanmelding of wijzigingen als gemeentelid kunt u contact opnemen met ons Kerkelijk Bureau
Voor het reserveren van ruimtes in onze kerk of ontmoetingscentrum, kunt u contact opnemen met onze beheerder.

Vervoer naar de kerk

Mocht u graag naar de kerk willen komen maar geen vervoer hebben?
Asten: Dhr. Harry Verspay, tel. 0493 - 694266
Someren: Dhr. Adriaan de Wit, tel. 0493 - 492047

Beheerder gemeentecentrum

Om ruimtes te reserveren in onze kerk of ons gemeentcentrum, kunt u hier de agenda raaplegen.
De beheerder, Dick Kremers, kunt u hier bereiken.