KERKENRAAD

Mocht u vragen hebben of zaken willen voorleggen aan de kerkenraad dan kunt u het beste een e-mail sturen aan de scriba (secretaris).
De Kerkenraad van de Protestantse Gemeente Helmond Asten Someren bestaat op dit moment uit de volgende personen:

KERKELIJK BUREAU

U kunt hier terecht voor alle algemene informatie maar u kunt hier ook met alle andere vragen terecht om doorverwezen te worden naar de juiste mensen.
Ook het beheer van de ledenadministratie wordt hier gedaan. Wijzigingen kunt u het beste doorgeven via e-mail.
Mocht u een ruimte willen reserveren in de Bethlehemkerk of daar vragen over hebben, neemt u ook dan gerust contact op.
Het kerkelijkbureau is op dinsdagochtend en donderdagochten van 9:00 tot 12:00 telefonisch bereikbaar ( 0492-539470) maar kan natuurlijk altijd per e-mail bereikt worden. Tijdens de openingstijden kunt u ook langskomen op het kerkelijk bureau in de Bethlehemkerk in Helmond (Sperwerstraat 2, 5702PJ) maar dan bij de ingang om de hoek in de Valkstraat.

BANKREKENINGNUMMERS

Rekening NL67 INGB 0001 1189 70,
t.n.v. Protestantse Gemeente te Helmond
De betaalrekening van de kerk, ook voor collectegeld en giften

Rekening NL20 INGB 0001 0770 39,
t.n.v. Kerkelijke ontvanger Prot. Gemeente te Helmond
Uitsluitend voor Kerkbalans en Solidariteit.

Rekening NL09 RABO 0181 0626 15,
t.n.v. Protestantse Gemeente
Uitsluitend voor het bestellen van collecte bonnen

Rekening NL17 INGB 0004 0054 26,